חברת "קוגניציה" מעוניינת לצאת במסע פרסום עבור משחק מחשב חדש שפיתחה לשיפור זיכרון. במטרה לבחון האם ההשקעה במסע הפרסום כדאית, החליטו על בחינתו במדגם מייצג של קהל היעד. ההנחה היא כי יש שוני ברצון לרכוש את המוצר בגילאים שונים ותחת יכולת כלכלית שונה.
עפ"י אילו פרמטרים כדאי לדגום את המדגם מהאוכלוסייה?
חברת "קוגניציה" מעוניינת לצאת במסע פרסום עבור משחק מחשב חדש שפיתחה לשיפור זיכרון. במטרה לבחון האם ההשקעה במסע הפרסום כדאית, החליטו על בחינתו במדגם מייצג של קהל היעד. ההנחה היא כי יש שוני ברצון לרכוש את המוצר בגילאים שונים ותחת יכולת כלכלית שונה.
עפ"י אילו פרמטרים כדאי לדגום את המדגם מהאוכלוסייה?
* השאלה נוספה בתאריך: 11-02-2021