מנכ"ל חברת סעדיה בע"מ, המספקת שירותי קייטרינג לאירועים, מעוניין לבחון את הקשר בין רמת הסימפטיה של המלצרים לבין שביעות רצון הלקוחות מהמזון. לשם כך דגמה החברה אקראית, 10% מהאירועים אותם הסעידה בשנה האחרונה. בכל אירוע שנדגם, התבקשו כל המשתתפים למלא שאלונים בנוגע לרמת הסימפטיה שהפגינו המלצרים ובנוגע לשביעות רצונם מהמזון.
באיזה סוג דגימה השתמש מנכ"ל החברה?
מנכ"ל חברת סעדיה בע"מ, המספקת שירותי קייטרינג לאירועים, מעוניין לבחון את הקשר בין רמת הסימפטיה של המלצרים לבין שביעות רצון הלקוחות מהמזון. לשם כך דגמה החברה אקראית, 10% מהאירועים אותם הסעידה בשנה האחרונה. בכל אירוע שנדגם, התבקשו כל המשתתפים למלא שאלונים בנוגע לרמת הסימפטיה שהפגינו המלצרים ובנוגע לשביעות רצונם מהמזון.
באיזה סוג דגימה השתמש מנכ"ל החברה?
* השאלה נוספה בתאריך: 11-02-2021