לורה היא מנכ"לית של רשת מסעדות גורמה בצרפת. היא מעוניינת ליצור תפריט חדש למסעדות. במטרה לבחון את התאמת התפריט החדש ללקוחות קבועים ופוטנציאליים היא החליטה לנסות אותו במדגם מקרי של 100 לקוחות קבועים של סניפיה בפאריז. לקוחות אלה טעמו מזון שהוכן בהתאם לתפריט החדש. בתום הארוחה נשאלו הלקוחות האם הם שבעי רצון מהארוחה.
באיזו שיטת דגימה נקטה לורה?
לורה היא מנכ"לית של רשת מסעדות גורמה בצרפת. היא מעוניינת ליצור תפריט חדש למסעדות. במטרה לבחון את התאמת התפריט החדש ללקוחות קבועים ופוטנציאליים היא החליטה לנסות אותו במדגם מקרי של 100 לקוחות קבועים של סניפיה בפאריז. לקוחות אלה טעמו מזון שהוכן בהתאם לתפריט החדש. בתום הארוחה נשאלו הלקוחות האם הם שבעי רצון מהארוחה.
באיזו שיטת דגימה נקטה לורה?
* השאלה נוספה בתאריך: 11-02-2021