חברת פתרונות תכנה מעוניינת לבחון כדאיות של כניסה לשוק חדש. לשם כך היא עורכת סקר בשלושה תחומים: מיפוי המתחרים ופעילותם העסקית, סקר שביעות רצון צרכנים מהמוצרים הקיימים בשוק וסקר כוונות רכישה עתידית.
התגלה קשר בינוני-חזק בין שביעות הרצון מהמוצרים הקיימים בשוק לבין כוונות הרכישה העתידיות. מה משמעותו?
חברת פתרונות תכנה מעוניינת לבחון כדאיות של כניסה לשוק חדש. לשם כך היא עורכת סקר בשלושה תחומים: מיפוי המתחרים ופעילותם העסקית, סקר שביעות רצון צרכנים מהמוצרים הקיימים בשוק וסקר כוונות רכישה עתידית.
התגלה קשר בינוני-חזק בין שביעות הרצון מהמוצרים הקיימים בשוק לבין כוונות הרכישה העתידיות. מה משמעותו?
* השאלה נוספה בתאריך: 11-02-2021