בחברת מחשבים מחולקים התפקידים כך: עובדי מכירות הממוקמים בחנות, עובדים טכניים הנמצאים במעבדה ומתקנים תקלות, עובדי שירות הנמצאים במשרדי ההנהלה ומטפלים בפניות לקוחות. לאחרונה הוחלט להעביר את כל המחלקות להאנגר אחד ולאפשר לאנשי המכירות לטפל גם ברכישות חוזרות ובשאלות של לקוחות. כמו כן, לקוח שנתקל בבעיה יוכל לדבר ישירות עם העובד הטכני אשר מטפל בתקלה והעובד יוכל לוודא שהלקוח מרוצה מהתיקון. על פי תיאורית מרכיבי העבודה (Job Characteristics Model) של האקמן ואולדהם, שינוי זה צפוי...
בחברת מחשבים מחולקים התפקידים כך: עובדי מכירות הממוקמים בחנות, עובדים טכניים הנמצאים במעבדה ומתקנים תקלות, עובדי שירות הנמצאים במשרדי ההנהלה ומטפלים בפניות לקוחות. לאחרונה הוחלט להעביר את כל המחלקות להאנגר אחד ולאפשר לאנשי המכירות לטפל גם ברכישות חוזרות ובשאלות של לקוחות. כמו כן, לקוח שנתקל בבעיה יוכל לדבר ישירות עם העובד הטכני אשר מטפל בתקלה והעובד יוכל לוודא שהלקוח מרוצה מהתיקון. על פי תיאורית מרכיבי העבודה (Job Characteristics Model) של האקמן ואולדהם, שינוי זה צפוי...
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017