חברת "בזק" רוצה לבחון את שביעות רצון לקוחותיה משירותי התקשורת לבית שהיא מספקת, את עמדותיהם ביחס למותג וביחס למתחריו, ואת התנהגות הקניה שמאפיינת צרכנים בהקשר של מוצרים משלימים בקטגוריה. איזה סוג מחקר מתאים ביותר למקרה זה?
חברת "בזק" רוצה לבחון את שביעות רצון לקוחותיה משירותי התקשורת לבית שהיא מספקת, את עמדותיהם ביחס למותג וביחס למתחריו, ואת התנהגות הקניה שמאפיינת צרכנים בהקשר של מוצרים משלימים בקטגוריה. איזה סוג מחקר מתאים ביותר למקרה זה?
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017