בעולם השיווק העכשווי מדובר רבות על פיתוח יכולות "פרסונליזציה" (Personalization) - התאמה אישית לצרכי הלקוחות והעדפותיהם. מגמה זו הובילה לשינויים מהותיים באופן היישום ה"מסורתי" של מערכות BI. איזה מהבאים אינו מנמק נכונה שינוי באופן יישום מערכות ה-BI, שניתן לכרוך אותו בפיתוח יכולות פרסונליזציה?
בעולם השיווק העכשווי מדובר רבות על פיתוח יכולות "פרסונליזציה" (Personalization) - התאמה אישית לצרכי הלקוחות והעדפותיהם. מגמה זו הובילה לשינויים מהותיים באופן היישום ה"מסורתי" של מערכות BI. איזה מהבאים אינו מנמק נכונה שינוי באופן יישום מערכות ה-BI, שניתן לכרוך אותו בפיתוח יכולות פרסונליזציה?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021