בינה ואנליטיקה עסקית מערכות בינה עסקית

לחץ כאן לכל השאלות

בעולם השיווק העכשווי מדובר רבות על פיתוח יכולות "פרסונליזציה" (Personalization) - התאמה אישית לצרכי הלקוחות והעדפותיהם. מגמה זו הובילה לשינויים מהותיים באופן היישום ה"מסורתי" של מערכות BI. איזה מהבאים אינו מנמק נכונה שינוי באופן יישום מערכות ה-BI, שניתן לכרוך אותו בפיתוח יכולות פרסונליזציה?

1
done
התשובה הנכונה באופן מובהק היא 1 – מימד משתנה לאט מסוג 2 היא טכניקה שנחשבת ל"מסורתית", וכך גם הוצגה – כחלק מהמתודולוגיה לתכנון DW טבלאי. הוחלט לקבל גם את תשובה 4 – יכולות האנליטיות והסטטיסטיות היו אכן קיימות גם בתקופת ה-DW המסורתי יותר. הכוונה הייתה לשילוב מערכתי של יכולות כגון אלו בכלי ה-BI עצמם – זה אכן קרה בשלב מאוחר יותר. הוחלט לקבל "בדוחק" גם את תשובה 1 – כיוון שהסמסטר לא הרחבנו את הדיון בנושא זה בכיתה, והטיעון העומד מאחוריו לא הודגש. את תשובה 3 לא ניתן לקבל – ההשלכות של שילוב של נתונים ממקורות חיצוניים הודגשה במספר נקודות בקורס.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021