חברת "פלאפון" יוצאת בקמפיין פנימי ברשתות החברתיות, המיועד לסוכני המכירות של החברה:
"חבר מביא חבר". כל סוכן מכירות שיצליח לגייס לחברה לקוח חדש (חבר או בן משפחה) יוכל לצבור "כוכבים", אותם ניתן יהיה להמיר בהמשך למתנות אטרקטיביות. אסטרטגית הקידום שנוקטת החברה היא אסטרטגיה של:
חברת "פלאפון" יוצאת בקמפיין פנימי ברשתות החברתיות, המיועד לסוכני המכירות של החברה:
"חבר מביא חבר". כל סוכן מכירות שיצליח לגייס לחברה לקוח חדש (חבר או בן משפחה) יוכל לצבור "כוכבים", אותם ניתן יהיה להמיר בהמשך למתנות אטרקטיביות. אסטרטגית הקידום שנוקטת החברה היא אסטרטגיה של:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017