על ארגון העוסק בייצור והפצה של מוצרי צריכה לקהל הרחב נאמר כי הוא נוקט באסטרטגיה תחרותית של "הובלת מחיר" (Cost Leadership).
איזה מהבאים מתאר באופן פחות מובהק מהאחרים את ההשפעה הצפויה לכך על יישום מערכות ה-BI בארגון זה?
על ארגון העוסק בייצור והפצה של מוצרי צריכה לקהל הרחב נאמר כי הוא נוקט באסטרטגיה תחרותית של "הובלת מחיר" (Cost Leadership).
איזה מהבאים מתאר באופן פחות מובהק מהאחרים את ההשפעה הצפויה לכך על יישום מערכות ה-BI בארגון זה?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021