בקורס הוצג מודל "רבעוני הקסם" (Magic Quadrants) של חברת Gartner להשוואת פלטפורמות BI שונות. מולו הוצג כחלופה מודל "G2 Crowd Ranking" המסתמך על "חכמת ההמונים" וסקרים שמופצים בקרב קהל משתמשים רלוונטי. איזה מהבאים מציג נכונה נימוק משכנע להעדפת המודל של Gartner על פני המודל החלופי?
בקורס הוצג מודל "רבעוני הקסם" (Magic Quadrants) של חברת Gartner להשוואת פלטפורמות BI שונות. מולו הוצג כחלופה מודל "G2 Crowd Ranking" המסתמך על "חכמת ההמונים" וסקרים שמופצים בקרב קהל משתמשים רלוונטי. איזה מהבאים מציג נכונה נימוק משכנע להעדפת המודל של Gartner על פני המודל החלופי?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021