איזה מהבאים אינו מתאר נכונה הבדל משמעותי בין א. מודל רבעוני הקסם (Magic Quadrants) לבין ב. מודל "מחזור ההתלהבות" (Hype Cycle) של חברת Gartner, המתייחסים לתחום ה-BI, בהנחה ששני המודלים הופקו באותה שנה בדיוק (נניח 2018), וניתן לייחס למידע המוצג בהם אמינות גבוהה?
איזה מהבאים אינו מתאר נכונה הבדל משמעותי בין א. מודל רבעוני הקסם (Magic Quadrants) לבין ב. מודל "מחזור ההתלהבות" (Hype Cycle) של חברת Gartner, המתייחסים לתחום ה-BI, בהנחה ששני המודלים הופקו באותה שנה בדיוק (נניח 2018), וניתן לייחס למידע המוצג בהם אמינות גבוהה?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021