ניתן לצפות כי ככל שארגון חווה רמת מורכבות (Complexity) גבוהה יותר בכל הקשור ללקוחות, העדפותיהם, והרגלי הצריכה שלהם, נטייתו תהיה לאסוף יותר שדות נתונים עבור כל לקוח.
מה מסביר באופן המובהק ביותר את הטיעון העומד מאחורי קביעה זו?
ניתן לצפות כי ככל שארגון חווה רמת מורכבות (Complexity) גבוהה יותר בכל הקשור ללקוחות, העדפותיהם, והרגלי הצריכה שלהם, נטייתו תהיה לאסוף יותר שדות נתונים עבור כל לקוח.
מה מסביר באופן המובהק ביותר את הטיעון העומד מאחורי קביעה זו?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021