חברת ביטוח מציעה שני סוגי ביטוח לרכב: סוג א' – ללא השתתפות עצמית וסוג ב' – עם השתתפות עצמית. במונחים של תוחלת רווח ידוע שעדיף לחברת הביטוח אם כל המבוטחים יבחרו בחלופה ב'. כיצד על החברה לפעול אם היא מעוניינת להגדיל את הסיכוי שהמבוטחים יבחרו באלטרנטיבה ב'?
חברת ביטוח מציעה שני סוגי ביטוח לרכב: סוג א' – ללא השתתפות עצמית וסוג ב' – עם השתתפות עצמית. במונחים של תוחלת רווח ידוע שעדיף לחברת הביטוח אם כל המבוטחים יבחרו בחלופה ב'. כיצד על החברה לפעול אם היא מעוניינת להגדיל את הסיכוי שהמבוטחים יבחרו באלטרנטיבה ב'?
* השאלה נוספה בתאריך: 07-08-2021