אני חשבתי בכלל שיש ביקוש חבוי = שיווק מפתח
כי לא אמרו אין ביקוש אלא התפיסה היא שזה לא נחוץ
Javi Dorfsman0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 15
שלחתי שאלה לגלית.. נראה אם היא תענה עד מחר ב8:59 :)
Ram Binyamin1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
שיווק המרתי מתייחס למצב ביקוש שלילי, והמטרה השיווקית בו היא שינוי עמדות משלילי לחיובי, לדוגמא כאשר רוב השוק לא אוהב את המוצר כמו חיסונים טיפולי שיניים וכו. :) (בדוק)
Shani Ben0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
למי שלמד עם תומר... מה אתם אומרים?
ממה שאני יודעת המרתי זה לשנות תפיסות (כמו מכוניות ירוקות - מעבר מבנזין לתפיסה ירוקה), ושיווק מעורר זה במטרה לייצר ביקושים
Matan Kazary0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
עושה רושם שזה ביקוש מעורר
Ilana Richter0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
גם די בטוחה שהתשובה צריכה להיות מעורר
Dor Bicycle0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
מעורר=מצב בו רוב השוק לא מכיר את המוצר או שלא מצליח לקשר בין המוצר לבין הצורך שממלא
המרתי=מצב בו רוב השוק לא אוהב את המוצר ומוכן לשלם "מחיר" כדי להימנע ממנו
ו"לא נדרשים" כמו ביטוח חיים, חלקות קבר, יותר מתאים תכלס להמרתי יותר...
Slava Shubin0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
למה לא מחדש: מצב בו אין צמיחה לביקוש, או שהוא קטן?