חברה ערכה מסע פרסום בשיתוף שחקן מפורסם לרשת החנויות שלה אך המסע לא השיג את התוצאות הרצויות. החברה בדקה וראתה שאנשים היו מודעים לפרסומת וקלטו את המסר, אך לא התחברו לשחקן בפרסומת וחשו כלפיו רתיעה. לבדיקה כזו קוראים:
חברה ערכה מסע פרסום בשיתוף שחקן מפורסם לרשת החנויות שלה אך המסע לא השיג את התוצאות הרצויות. החברה בדקה וראתה שאנשים היו מודעים לפרסומת וקלטו את המסר, אך לא התחברו לשחקן בפרסומת וחשו כלפיו רתיעה. לבדיקה כזו קוראים:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017