חברה סלולרית יצאה בפרסום בטלוויזיה, אולם מחלקת שירות הלקוחות שלה לא עודכנה בפרסום ולכן הטלפונים שהגיעו מהלקוחות לא קבלו את המענה המתאים לקמפיין. גם איש יחסי הציבור של החברה לא ידע לטפל בבעיה שנוצרה.
מצב כזה היה נמנע אילו החברה הייתה משתמשת ב:
חברה סלולרית יצאה בפרסום בטלוויזיה, אולם מחלקת שירות הלקוחות שלה לא עודכנה בפרסום ולכן הטלפונים שהגיעו מהלקוחות לא קבלו את המענה המתאים לקמפיין. גם איש יחסי הציבור של החברה לא ידע לטפל בבעיה שנוצרה.
מצב כזה היה נמנע אילו החברה הייתה משתמשת ב:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017