חברה XXX שוקלת להיכנס כחברה שנייה בשוק הגלידה (כלומר: נניח שקיום קיימת חברה אחת בשוק, והם החברה הבאה שנכנסת לשוק).החברה בדקה ומצאה כי צרכנים מעריכים גלידות על פי שתי תכונות מרכזיות: מתיקות ונימוחות. וכי העדפות הצרכנים מקובצות. עוד מצאה החברה כי המתחרה הראשון הנמצא בשוק זמן מה מיצב את הגלידות שלו כבעלות רמת מתיקות בינונית ורמת נימוחות בינונית. מה כדאי לחברה לעשות?
חברה XXX שוקלת להיכנס כחברה שנייה בשוק הגלידה (כלומר: נניח שקיום קיימת חברה אחת בשוק, והם החברה הבאה שנכנסת לשוק).החברה בדקה ומצאה כי צרכנים מעריכים גלידות על פי שתי תכונות מרכזיות: מתיקות ונימוחות. וכי העדפות הצרכנים מקובצות. עוד מצאה החברה כי המתחרה הראשון הנמצא בשוק זמן מה מיצב את הגלידות שלו כבעלות רמת מתיקות בינונית ורמת נימוחות בינונית. מה כדאי לחברה לעשות?
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017