חברת קוסמטיקה השיקה קמפיין גדול על חדשנות של מוצריה והיתרון שלהם על פני המתחרה. במחקר שהיא ערכה לאחר הפרסום, התברר שצרכנים שהם לקוחות החברה המתחרה זכרו את הקמפיין אבל לא קלטו את המסר, ונשארו עדיין בעמדה שהחברה המתחרה היא הטובה ביותר.
לסוג כזה של גורם פסיכולוגי קוראים:
חברת קוסמטיקה השיקה קמפיין גדול על חדשנות של מוצריה והיתרון שלהם על פני המתחרה. במחקר שהיא ערכה לאחר הפרסום, התברר שצרכנים שהם לקוחות החברה המתחרה זכרו את הקמפיין אבל לא קלטו את המסר, ונשארו עדיין בעמדה שהחברה המתחרה היא הטובה ביותר.
לסוג כזה של גורם פסיכולוגי קוראים:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017