הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

חברת קוסמטיקה השיקה קמפיין גדול על חדשנות של מוצריה והיתרון שלהם על פני המתחרה. במחקר שהיא ערכה לאחר הפרסום, התברר שצרכנים שהם לקוחות החברה המתחרה זכרו את הקמפיין אבל לא קלטו את המסר, ונשארו עדיין בעמדה שהחברה המתחרה היא הטובה ביותר. לסוג כזה של גורם פסיכולוגי קוראים:

1
done
by
מיין לפי
by Idan Mor
Idan Mor 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה זכירה?? הם זכרו את הפרסונמת, רק לא הבינו !
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
קשב בררני - הם בכלל לא שמים לב לפרסומת שהתנגנה. חצי שנייה אחרי שהיא נגמרה הם כבר שכחו ממנה. להם כן זכרו את הקמפיין אז זה לא זה. סילוף בררני - הם זוכרים דברים לא נכונים. כלומר מפרשים את המידע בצורה לא נכונה שתומכת במה שהם אוהבים. זה לא זה כי הם בכלל לא קלטו שום מסר. זכירה בררנית - הם זוכרים דברים טובים רק על מי שהם אוהבים וישכחו דברים טובים על מוצרים אחרים. לכן זה מתקשר לפה, הם לא זוכרים את המסר הטוב שהמוצר דיבר עליו
by

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017