מנהל שיווק ערך מחקר פוטנציאל שוק בקרב המגזר החרדי והמגזר הרוסי וקיבל נתונים לפיהם במגזר הרוסי אין פוטנציאל למוצר ובמגזר החרדי קיים פוטנציאל גבוה של רבע מיליון משתמשים במוצר. לסוג זה של בדיקה קוראים:
מנהל שיווק ערך מחקר פוטנציאל שוק בקרב המגזר החרדי והמגזר הרוסי וקיבל נתונים לפיהם במגזר הרוסי אין פוטנציאל למוצר ובמגזר החרדי קיים פוטנציאל גבוה של רבע מיליון משתמשים במוצר. לסוג זה של בדיקה קוראים:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017