מכשירי הסמרטפון והטבלט החדשים מאבדים ממחירם עם יציאת דגמים מתקדמים יותר כאשר מוחדרים מתחרים חדשים לשוק עשוי מחירם להיות נמוך ב-49% ויותר ממחירם עם ההשקה.
שיטת המחרה זו מבוססת על אסטרטגיה מסוג:
מכשירי הסמרטפון והטבלט החדשים מאבדים ממחירם עם יציאת דגמים מתקדמים יותר כאשר מוחדרים מתחרים חדשים לשוק עשוי מחירם להיות נמוך ב-49% ויותר ממחירם עם ההשקה.
שיטת המחרה זו מבוססת על אסטרטגיה מסוג:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017