הנדסת תעשייה וניהול שיווק

לחץ כאן לכל השאלות

על פי המודל של גרנרוס (תיאורית הציפיות בענף השירות), במצבים בהם השירות שנחווה בפועל (experienced) הוא טוב יותר מהשירות הצפוי (expected):

1
done
by
מיין לפי
by Omri Lahav
Omri Lahav 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
איך התשובה היא ד? היא לא א? או ג?
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אני חושב שזה א'.. ג' נשמע לי מוזר. אם הלקוחות יותר משבעים רצון, למה זה כשל ניהולי?
by

* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017