נכון/ לא נכון
הפונקציות במשרד פרסום דיגיטלי:
• ניהול לקוח - מי שאחראי על ניהול מול הלקוח.
• אסטרטגיה- מי שאחראי על כתיבת הבריף השיווקי, הגדרת מטרות, קהל מטרה.
• קריאייטיב - אחראים על העולם הקריאטיבי בין אם גרפי או מילולי
• הפקה - אחראים על תהליכי הפקה
• מדיה - תכנון מדיה, אופטימיזציה, משרדי מדיה עצמאיים בבעלות קבוצות פרסום. ניהול בקרת מדיה- על תקציבים ותכנון.
נכון/ לא נכון
הפונקציות במשרד פרסום דיגיטלי:
• ניהול לקוח - מי שאחראי על ניהול מול הלקוח.
• אסטרטגיה- מי שאחראי על כתיבת הבריף השיווקי, הגדרת מטרות, קהל מטרה.
• קריאייטיב - אחראים על העולם הקריאטיבי בין אם גרפי או מילולי
• הפקה - אחראים על תהליכי הפקה
• מדיה - תכנון מדיה, אופטימיזציה, משרדי מדיה עצמאיים בבעלות קבוצות פרסום. ניהול בקרת מדיה- על תקציבים ותכנון.
* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022