1. מודעות : להכיר את המותג, לדעת את שמו. (מודעות נעזרת ובלתי נעזרת)
2. הכרות ועניין - לגרום לנו להתייחס, לנקוט עמדה.
3. הערכה חיובית - נכונות לשלם פרמיה. כשלמותג יש ערך אנו יכולים למכור. הנכונות שלנו לשלם פרמיה על מוצר עם ערך היא תהיה גבוהה יותר.
4. כוונות קנייה - לגרום לנו לפעול, לקנות.
5. העדפה - לבחור במותג ספציפי מתוך ההצעות השיווקיות.
6. לרכוש את המוצר - לבצע קנייה.
זהו הפאנל השיווקי, האם יש עוד דרכים שונות להציג אותו?
1. מודעות : להכיר את המותג, לדעת את שמו. (מודעות נעזרת ובלתי נעזרת)
2. הכרות ועניין - לגרום לנו להתייחס, לנקוט עמדה.
3. הערכה חיובית - נכונות לשלם פרמיה. כשלמותג יש ערך אנו יכולים למכור. הנכונות שלנו לשלם פרמיה על מוצר עם ערך היא תהיה גבוהה יותר.
4. כוונות קנייה - לגרום לנו לפעול, לקנות.
5. העדפה - לבחור במותג ספציפי מתוך ההצעות השיווקיות.
6. לרכוש את המוצר - לבצע קנייה.
זהו הפאנל השיווקי, האם יש עוד דרכים שונות להציג אותו?
* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022