שיווקית תקשורת

לחץ כאן לכל השאלות

1. מודעות : להכיר את המותג, לדעת את שמו. (מודעות נעזרת ובלתי נעזרת) 2. הכרות ועניין - לגרום לנו להתייחס, לנקוט עמדה. 3. הערכה חיובית - נכונות לשלם פרמיה. כשלמותג יש ערך אנו יכולים למכור. הנכונות שלנו לשלם פרמיה על מוצר עם ערך היא תהיה גבוהה יותר. 4. כוונות קנייה - לגרום לנו לפעול, לקנות. 5. העדפה - לבחור במותג ספציפי מתוך ההצעות השיווקיות. 6. לרכוש את המוצר - לבצע קנייה. זהו הפאנל השיווקי, האם יש עוד דרכים שונות להציג אותו?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022