אלו התובנות צרכן האפשריות:
• על ערכים וסגנון חיים של קהל המטרה
• על הרגלי צריכה ודפוסי שימוש של קהל המטרה- אם אני מדברת על מוצר קוסמטי אפשר להגיד שבמונחים של דפוסי שימוש אני אדם שיש לי שגרת טיפוח שאני שמה קרמים גם בבוקר וגם בלילה, דפוסי שימוש שמאפיינים אותי.
• על הקשר בין קהל המטרה לבין מותג\מוצר- לפעמים מותג מגדיר אותי, חשוב לי להראות עם המותג כי זה אומר עלי משהו.
• ביחס למוצר ולקטגוריה - אם אני צורך קטגוריה מסוימת אני שייך לקבוצה מסוימת.
• ביחס למותג
איך מגיעים לתובנות אלו?
אלו התובנות צרכן האפשריות:
• על ערכים וסגנון חיים של קהל המטרה
• על הרגלי צריכה ודפוסי שימוש של קהל המטרה- אם אני מדברת על מוצר קוסמטי אפשר להגיד שבמונחים של דפוסי שימוש אני אדם שיש לי שגרת טיפוח שאני שמה קרמים גם בבוקר וגם בלילה, דפוסי שימוש שמאפיינים אותי.
• על הקשר בין קהל המטרה לבין מותג\מוצר- לפעמים מותג מגדיר אותי, חשוב לי להראות עם המותג כי זה אומר עלי משהו.
• ביחס למוצר ולקטגוריה - אם אני צורך קטגוריה מסוימת אני שייך לקבוצה מסוימת.
• ביחס למותג
איך מגיעים לתובנות אלו?
* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022