שיווקית תקשורת

לחץ כאן לכל השאלות

אלו התובנות צרכן האפשריות: • על ערכים וסגנון חיים של קהל המטרה • על הרגלי צריכה ודפוסי שימוש של קהל המטרה- אם אני מדברת על מוצר קוסמטי אפשר להגיד שבמונחים של דפוסי שימוש אני אדם שיש לי שגרת טיפוח שאני שמה קרמים גם בבוקר וגם בלילה, דפוסי שימוש שמאפיינים אותי. • על הקשר בין קהל המטרה לבין מותג\מוצר- לפעמים מותג מגדיר אותי, חשוב לי להראות עם המותג כי זה אומר עלי משהו. • ביחס למוצר ולקטגוריה - אם אני צורך קטגוריה מסוימת אני שייך לקבוצה מסוימת. • ביחס למותג איך מגיעים לתובנות אלו?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022