שיווקית תקשורת

לחץ כאן לכל השאלות

מקורות המידע לאנשי השיווק הם: • נתוני המכירות של הארגון - מערכות crm. • דוחות כספיים • ניתוח מתחרים - מידע פרסום, חברות בקרת פרסום, ניתוח תוכן איכותי מהלכים שיווקים, סיורי שטח, מודיעין עסקי, איסוף מידע גלוי דיגיטלי. • למ׳׳ס, ביטוח לאומי, משרד האוצר, גופים ממשלתיים - מפרסמים הרבה סקירות בתחומים מסוימים. • נתוני נתח שוק- (חברות חיצוניות) תחום מוצרי צריכה. • ניטור שיח ברשת - יש חברות שמתמחות בזה- הן מנטרות את רמת השיח ברשת ונותנות לך תמונת מצב מתי נכון לפרסם, משברים, מעקב מתחרים וכו׳. • מערכות לניתוח דאטה באתרים • מחקרי שוק - כמותיים ואיכותיים • פרסום דיגיטלי - עלות לחשיפה, הקלקה, ליד ורכישה • גוגל אנליטיק • פרסום אוף ליין - רייטינג, מחקרי tgi , נתוני אפקטיביות פרסום.

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022