נכון/ לא נכון כך מתרגמים תנועה ברשת למכירה:
תנועה לחנות x המרה זה הגדלת הסל x סל ממוצע, תמהיל המכירה x תדירות = מחזור הרווח.
תפקיד של אנשי התקשורת השיווקית - הגדלת טראפיק, יותר אנשים לחנות, לידים, צרכנים חדשים למותג.
הגדלת הסל (המרה) - תפקיד של מכירות.
הגדלת תכיפות - לקוח קונה ממני מוצר ואני רוצה שהוא יקנה ממני עוד. עבודה משולבת של שיווק ומכירות.
סל ממוצע - תמהיל מכירה, אי אפשר להסתפק בכך שהבאנו טראפיק לחנות, חשוב לשים את הדגש על המכירה והרווחיות.
נכון/ לא נכון כך מתרגמים תנועה ברשת למכירה:
תנועה לחנות x המרה זה הגדלת הסל x סל ממוצע, תמהיל המכירה x תדירות = מחזור הרווח.
תפקיד של אנשי התקשורת השיווקית - הגדלת טראפיק, יותר אנשים לחנות, לידים, צרכנים חדשים למותג.
הגדלת הסל (המרה) - תפקיד של מכירות.
הגדלת תכיפות - לקוח קונה ממני מוצר ואני רוצה שהוא יקנה ממני עוד. עבודה משולבת של שיווק ומכירות.
סל ממוצע - תמהיל מכירה, אי אפשר להסתפק בכך שהבאנו טראפיק לחנות, חשוב לשים את הדגש על המכירה והרווחיות.
* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022