שיווקית תקשורת

לחץ כאן לכל השאלות

נכון/ לא נכון כך מתרגמים תנועה ברשת למכירה: תנועה לחנות x המרה זה הגדלת הסל x סל ממוצע, תמהיל המכירה x תדירות = מחזור הרווח. תפקיד של אנשי התקשורת השיווקית - הגדלת טראפיק, יותר אנשים לחנות, לידים, צרכנים חדשים למותג. הגדלת הסל (המרה) - תפקיד של מכירות. הגדלת תכיפות - לקוח קונה ממני מוצר ואני רוצה שהוא יקנה ממני עוד. עבודה משולבת של שיווק ומכירות. סל ממוצע - תמהיל מכירה, אי אפשר להסתפק בכך שהבאנו טראפיק לחנות, חשוב לשים את הדגש על המכירה והרווחיות.

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 17-01-2022