בשיחה בין מנהל צוות תקשורת לבין שניים מעובדיו המסורים והאחראים ביותר, הוא ביקש מהם לדחות את יציאתם המתוכננת לנופש על מנת שיעמדו בתאריך היעד להגשת פרויקט חשוב. הוא ציין שוב את חשיבות הלקוח (לו עושים את הפרויקט) לצוות ואת הרווחים הצפויים בעקבות הפרויקט. הוא שיבח את כל אחד מהעובדים בפניו, והדגיש עד כמה הם הכרחיים בזכות יכולותיהם להשלמת הפרויקט בהצלחה. באלו טקטיקות השפעה השתמש המנהל?
בשיחה בין מנהל צוות תקשורת לבין שניים מעובדיו המסורים והאחראים ביותר, הוא ביקש מהם לדחות את יציאתם המתוכננת לנופש על מנת שיעמדו בתאריך היעד להגשת פרויקט חשוב. הוא ציין שוב את חשיבות הלקוח (לו עושים את הפרויקט) לצוות ואת הרווחים הצפויים בעקבות הפרויקט. הוא שיבח את כל אחד מהעובדים בפניו, והדגיש עד כמה הם הכרחיים בזכות יכולותיהם להשלמת הפרויקט בהצלחה. באלו טקטיקות השפעה השתמש המנהל?
* השאלה נוספה בתאריך: 17-07-2022