בקורס שיפוט וקבלת החלטות, שבו הציון הסופי מורכב מציון במבחן וציון בעבודה, התברר
כי הציונים הסופיים היו נמוכים עוד יותר מהרגיל (ממוצע 68 והציון הגבוה ביותר היה 89). לאחר פרסום הציונים הגישו סטודנטים מכתב מחאה מנומק להפליא, שבעקבותיו החליטה המרצה
להעניק להם פקטור ולהעלות את כל הציונים הסופיים ב- 10 נקודות עפ"י השיטה הבאה: 4
נקודות על הציון בעבודה ו- 6 נקודות על הציון במבחן. על מנת לשפר את מצב רוחם של
הסטודנטים, החליטה המרצה לשלוח להם מכתבים ובהם הודעה בדבר הפקטור. אולם, היא
מתלבטת בין (א) לשלוח לכל סטודנט שני מכתבים נפרדים - אחד המודיע על פקטור של 4 נק'
בעבודה ואחד המודיע על פקטור של 6 נק' במבחן, לבין (ב) לשלוח לכל סטודנט מכתב אחד
המודיע על פקטור של 10 נקודות בציון הסופי. עפ"י prospect theory, איזו אלטרנטיבה (א) או (ב) תשמח יותר את הסטודנטים?
בקורס שיפוט וקבלת החלטות, שבו הציון הסופי מורכב מציון במבחן וציון בעבודה, התברר
כי הציונים הסופיים היו נמוכים עוד יותר מהרגיל (ממוצע 68 והציון הגבוה ביותר היה 89). לאחר פרסום הציונים הגישו סטודנטים מכתב מחאה מנומק להפליא, שבעקבותיו החליטה המרצה
להעניק להם פקטור ולהעלות את כל הציונים הסופיים ב- 10 נקודות עפ"י השיטה הבאה: 4
נקודות על הציון בעבודה ו- 6 נקודות על הציון במבחן. על מנת לשפר את מצב רוחם של
הסטודנטים, החליטה המרצה לשלוח להם מכתבים ובהם הודעה בדבר הפקטור. אולם, היא
מתלבטת בין (א) לשלוח לכל סטודנט שני מכתבים נפרדים - אחד המודיע על פקטור של 4 נק'
בעבודה ואחד המודיע על פקטור של 6 נק' במבחן, לבין (ב) לשלוח לכל סטודנט מכתב אחד
המודיע על פקטור של 10 נקודות בציון הסופי. עפ"י prospect theory, איזו אלטרנטיבה (א) או (ב) תשמח יותר את הסטודנטים?
* השאלה נוספה בתאריך: 08-08-2022