שיווק מבוא לשיווק

לחץ כאן לכל השאלות

חברת "קסטרו" הנה חברת אופנה ישראלית אשר הוקמה כבר ב- 1933 . החברה החלה דרכה בתור חברת אופנה לנשים בלבד. בשנת 2000 התרחבה קסטרו לתחום אופנת הגברים והקימה את רשת קסטרו-מן. בשנת 2013 השיקה קסטרו קו אופנה לילדים הידוע בשם הילדים של קסטרו, ובהמשך הציעה גם אופנה לתינוקות באמצעות רשת קסטרו-בייבי. על פי מודל אנסוף שנלמד בכיתה, מהי אסטרטגיית הצמיחה בה נקטה חברת קסטרו?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022