בשנת 2014 , רשת בתי הקפה סטארבקס חילקה כוסות חד פעמיות לא מעוצבות וביקשה מלקוחותיה לצבוע את הכוסות בעצמם ולהעלות לרשתות החברתיות תמונות של הכוסות שעיצבו תחת האשתאג WhiteCupContest#.
העיצוב הזוכה הופץ "במהדורה מוגבלת" של כוסות חד פעמיות בחנויות הרשת. התוצאה הייתה שהועלו לרשתות החברתיות אלפי עיצובים שזכו למספר עצום של שיתופים ודיונים.
קמפיין זה של רשת סטארבקס הנו דוגמא לקידום בעזרת:
בשנת 2014 , רשת בתי הקפה סטארבקס חילקה כוסות חד פעמיות לא מעוצבות וביקשה מלקוחותיה לצבוע את הכוסות בעצמם ולהעלות לרשתות החברתיות תמונות של הכוסות שעיצבו תחת האשתאג WhiteCupContest#.
העיצוב הזוכה הופץ "במהדורה מוגבלת" של כוסות חד פעמיות בחנויות הרשת. התוצאה הייתה שהועלו לרשתות החברתיות אלפי עיצובים שזכו למספר עצום של שיתופים ודיונים.
קמפיין זה של רשת סטארבקס הנו דוגמא לקידום בעזרת:
* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022