להלן מקרה אמיתי שנכתב לאחרונה ע"י גולש בפייסבוק:
"רציתי למכור בפייסבוק ב 100₪ את האופניים של הבן הקטן שלי, אך לא היה ביקוש. עלה לי רעיון והוספתי למודעת המכירה את האופניים של אחיו הגדול
(אופניים גדולים יותר) ב 350 ₪, למרות שבכלל לא התכוונתי למכור את האופניים הגדולים . בתוך זמן קצר מעדכון המודעה, האופניים הקטנים נמכרו במחיר שביקשתי - 100 ש"ח.
באיזה אפקט פסיכולוגי נעזר כותב הפוסט בכדי למכור את האופניים של בנו הקטן?
להלן מקרה אמיתי שנכתב לאחרונה ע"י גולש בפייסבוק:
"רציתי למכור בפייסבוק ב 100₪ את האופניים של הבן הקטן שלי, אך לא היה ביקוש. עלה לי רעיון והוספתי למודעת המכירה את האופניים של אחיו הגדול
(אופניים גדולים יותר) ב 350 ₪, למרות שבכלל לא התכוונתי למכור את האופניים הגדולים . בתוך זמן קצר מעדכון המודעה, האופניים הקטנים נמכרו במחיר שביקשתי - 100 ש"ח.
באיזה אפקט פסיכולוגי נעזר כותב הפוסט בכדי למכור את האופניים של בנו הקטן?
* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022