שיווק מבוא לשיווק

לחץ כאן לכל השאלות

חברה שמייצרת מחשבים לגיימרים השיקה קמפיין נרחב שמדגיש את היתרונות הטכנולוגיים של המחשבים שלה פני המותג המתחרה. במחקר שערכה החברה לאחר הפרסום, התברר שצרכנים שהם לקוחות של *המותג המתחרה* זכרו את הקמפיין אבל לא את המסרים שבו (כלומר את היתרונות הטכנולוגיים של מחשבי החברה), ולכן נשארו עדיין בעמדה שהמחשבים של המותג המתחרה טובים יותר. תהליך פסיכולוגי ידוע זה נקרא:

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022