חברת אוסם הידועה כמשווקת מובילה בתחום המזון, מעוניינת להשיק קו של משקאות קלים (קטגוריה בה לא עסקה עד היום). יועצי החברה סבורים שכדאי לחברה לנצל את המוניטין של המותג הקיים ולהשתמש באותו שם מותג (אוסם) גם בקטגורית המשקאות הקלים.
איזה מהלך מתאים למקרה הנדון ?
חברת אוסם הידועה כמשווקת מובילה בתחום המזון, מעוניינת להשיק קו של משקאות קלים (קטגוריה בה לא עסקה עד היום). יועצי החברה סבורים שכדאי לחברה לנצל את המוניטין של המותג הקיים ולהשתמש באותו שם מותג (אוסם) גם בקטגורית המשקאות הקלים.
איזה מהלך מתאים למקרה הנדון ?
* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022