חברת התקשורת "פרטנר" המשווקת מנוי לחבילת תוכן בטלוויזיה זיהתה שהלקוחות לא מבדילים בין ההצעות שיש בשוק - למשל הוט, YES , נטפליקס, אמזון ועוד.
איזה סוג ניתוח יסייע לה באופן הטוב ביותר למצוא את המיצוב הנכון לה?
חברת התקשורת "פרטנר" המשווקת מנוי לחבילת תוכן בטלוויזיה זיהתה שהלקוחות לא מבדילים בין ההצעות שיש בשוק - למשל הוט, YES , נטפליקס, אמזון ועוד.
איזה סוג ניתוח יסייע לה באופן הטוב ביותר למצוא את המיצוב הנכון לה?
* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022