שיווק מבוא לשיווק

לחץ כאן לכל השאלות

כתבה שהתפרסמה בעיתון כלכליסט: "חברה שעומדת בפני השקת קמפיין של אחד המוצרים המובילים שלה, ביקשה שנערוך עבורה מחקר שיבחן את הקונספט הפרסומי לפני העלייה לאוויר. כך מצאנו שאלמנט מאוד שולי בפרסומת הצליח לעורר תגובה מאוד שלילית בקרב הנחקרים. הוא הסיט את כל תשומת הלב מהמוצר. מדובר במקרה קלאסי בו המחקר מסייע בהליך השקה נכון יותר". מתוך הטקסט ניתן להבין כי מבצעי המחקר השתמשו בוודאות ב:

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022