לחברת שטראוס מותגים רבים (מילקי, פסק זמן, דוריטוס, קפה עלית..). בהתאם לשוק המטרה של כל מותג, החברה מעצבת תמהיל שיווק ייחודי לכל פלח שוק - למשל פרסומות לקפה עלית שונות במהותן ופונות לקהל יעד שונה מפרסומות לשוקו יטבתה. בכך, מקווה חברת שטראוס למצב כל אחד ממותגיה באופן אופטימלי בתוך שוק המטרה של כל מותג.
פרק 6 בספר הקורס דן בפילוח (סגמנטציה) של צרכנים ומזכיר מספר אסטרטגיות עיקריות לשימוש בפילוח זה. על סמך הנאמר בספר והתיאור של חברת שטראוס, מהי האסטרטגיה בה פועלת החברה?
לחברת שטראוס מותגים רבים (מילקי, פסק זמן, דוריטוס, קפה עלית..). בהתאם לשוק המטרה של כל מותג, החברה מעצבת תמהיל שיווק ייחודי לכל פלח שוק - למשל פרסומות לקפה עלית שונות במהותן ופונות לקהל יעד שונה מפרסומות לשוקו יטבתה. בכך, מקווה חברת שטראוס למצב כל אחד ממותגיה באופן אופטימלי בתוך שוק המטרה של כל מותג.
פרק 6 בספר הקורס דן בפילוח (סגמנטציה) של צרכנים ומזכיר מספר אסטרטגיות עיקריות לשימוש בפילוח זה. על סמך הנאמר בספר והתיאור של חברת שטראוס, מהי האסטרטגיה בה פועלת החברה?
* השאלה נוספה בתאריך: 09-08-2022