מבוא לשיווק - תואר ראשון מבוא לשיווק מועד א'-2022

לחץ כאן לכל השאלות

"נוח-לי" הנו יצרן מזרנים ישראלי (המפעל בישראל) אשר משווק את מוצריו ללקוחות במזרח התיכון, באירופה, ובצפון אמריקה. למדנו כי תמחור גיאוגרפי מביא בחשבון את עלויות השילוח מהיצרן ללקוחותיו. חנות מזרונים ישראלית המעוניינת למכור מזרוני "נוח-לי" וממוקמת קרוב מאד למפעל המזרונים של "נוח-לי" לרוב תעדיף כי התמחור הגיאוגרפי של היצרן יהיה: סמנו את התשובה הנכונה ביותר.

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 10-08-2022