לאחרונה, הוגשה תביעה ייצוגית לבית המשפט המחוזי בתל אביב בנוגע לשיטה הנהוגה בחברות התקשורת (חברות הסלולר, האינטרנט, הכבלים והלוויין) בה התובעים טענו כי חברות אלה נותנות תעריף מוזל ללקוחות אשר מתמקחים ומאיימים להתנתק משירותי החברה. החברות מצידן טענו כי מתן הנחות ללקוחות מתמקחים עונה על הגדרת סוג המנויים.
לבסוף, ביהמ"ש דחה את התביעה בנימוק שאין הצדקה עניינית לכך שמשרד התקשורת יאסור על חברות התקשורת לתת הנחות ללקוחות מתמקחים ושלמעשה פעולות אלה תורמות לתחרות בשוק התקשורת.
על פי הנלמד בכיתה, תביעה זו ותוצאותיה הנם דוגמא שבמקרים רבים ניתן לעשות:
לאחרונה, הוגשה תביעה ייצוגית לבית המשפט המחוזי בתל אביב בנוגע לשיטה הנהוגה בחברות התקשורת (חברות הסלולר, האינטרנט, הכבלים והלוויין) בה התובעים טענו כי חברות אלה נותנות תעריף מוזל ללקוחות אשר מתמקחים ומאיימים להתנתק משירותי החברה. החברות מצידן טענו כי מתן הנחות ללקוחות מתמקחים עונה על הגדרת סוג המנויים.
לבסוף, ביהמ"ש דחה את התביעה בנימוק שאין הצדקה עניינית לכך שמשרד התקשורת יאסור על חברות התקשורת לתת הנחות ללקוחות מתמקחים ושלמעשה פעולות אלה תורמות לתחרות בשוק התקשורת.
על פי הנלמד בכיתה, תביעה זו ותוצאותיה הנם דוגמא שבמקרים רבים ניתן לעשות:
* השאלה נוספה בתאריך: 10-08-2022