מיצוב
עד כה הסתכלנו על שוק המטרה במנותק מהסביבה. עכשיו ניקח צעד אחד אחורה ונשאל את עצמנו מהו הערך שאנו מציעים לפלח שלנו אל מול המתחרים?
מיצוב הוא תהליך שאנו עושים על שוק המטרה, על אותם פלחים בהם החלטנו להתמקד. מיצוב הוא התהליך שבו אנו מגדירים בצורה מדויקת מה אנו רוצים לתת לשוק המטרה, מהי הצעת הערך, מה ה הערך שאנו מספקים ללקוח, וכל זה ביחס למתחרים. אנו שואלים את עצמנו כיצד אנו רוצים להיצרב בתודעת הצרכנים, כיצד אנו רוצים שהלקוחות בפלח שלנו יתארו אותנו, מה אנו נותנים שהמתחרים אל נותנים, מהי הליבה שאנו מציעים.