חברת הגלידות פלדמן פיתחה מוצר חדש: אריזת גלידה מותאמת לטיולים. לאריזה יכולת לשמור על קור כ-6 שעות רצופות. לפני תחילת שיווק המוצר, בוצע פילוח לקוחות ולהלן סיכום התהליך:
המוצר ישווק ל"תושבי ישראל, משפחות עם ילדים, שכיום מוגדרים משתמשים כבדים של גלידות". באיזה בסיס פילוח השתמשה החברה בתהליך זה?
חברת הגלידות פלדמן פיתחה מוצר חדש: אריזת גלידה מותאמת לטיולים. לאריזה יכולת לשמור על קור כ-6 שעות רצופות. לפני תחילת שיווק המוצר, בוצע פילוח לקוחות ולהלן סיכום התהליך:
המוצר ישווק ל"תושבי ישראל, משפחות עם ילדים, שכיום מוגדרים משתמשים כבדים של גלידות". באיזה בסיס פילוח השתמשה החברה בתהליך זה?
* השאלה נוספה בתאריך: 22-06-2017