Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

התחממות של אוויר בסעפת היניקה גורמת לירידה בנצילות נפחית של מנוע

1
done
by
מיין לפי
by Gilad Gobits
Gilad Gobits 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 100
נצילות נפחית שווה למסת האוויר הנכנס לצילנדר חלקי (נפח הצילנדר * צפיפות האוויר בתנאי סביבה) מתוך משוואה של גזים אידאלים, מסת האוויר תלויה בטמפרטורה שנמצאת במכנה. ככל שהטמפרטורה גבוהה יותר המסה קטנה יותר
by

הגדלת יחס הדחיסה גורמת להקטנת נפח אשר שאריות הגזים תופסים בצילינדר אחרי מהלך הפליטה.

1
done
by
מיין לפי
by Dafna Herr
Dafna Herr 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 210
מצגת 4 שקופית 41
by

נצילות נפחית גדולה יותר בתערובת עשירה לאומת תערובת ענייה

1
done
by
מיין לפי
by Ido Herzel
Ido Herzel 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
בתערובת עשירה יותר דלק מתאייד = יותר אוויר מתקרר = צפיפות האוויר גדלה = יותר אוויר נכנס לצילינדר
by

תזמון סגירת שסתום פליטה כמעט לא משפיע על כמות שאריות הגזים מהמחזור הקודם בצילינדר.

1
done
by
מיין לפי
by Gilad Gobits
Gilad Gobits 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 100
בעומס מרבי - רוצים להקטין את שארית הגזים מהמחזור הקודם, סוגרים מעט אחרי נקודה מתה עליונה בעומס חלקי וסרק - נרצה יותר גזים מהמחזור הקודם שישארו, נסגור את שסתם הפליטה מאוחר יותר (יותר גזים שרופים ישארו)
by
by Itay Nadav
Itay Nadav 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
*התכוונת נסגור מוקדם יותר = יותר גזים שרופים ישארו
by

החזרה פנימית של גזים שרופים לצילינדר – דבר רצוי בעומסים גדולים

1
done
by
מיין לפי
by Dafna Herr
Dafna Herr 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 210
מצגת 4 שקופית 30 במצב סרק ועומס חלקי, רצוי להשאיר בצילינדר יותר שאריות הגזים ממחזור הקודם (החזרת גזים שרופים פנימית –Exhaust Gas Recirculation (EGR) Internal)
by

טווח פתיחה מקסימלית של שסתום היניקה קובע את עצמת הטורבולנציה בלצילינדר

1
done
by
מיין לפי
by Gilad Gobits
Gilad Gobits 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 100
טווח הפתיחה של שסתום היניקה קובע את מהירות האוויר הנכנס לצילינדר מה שקובע את עוצמת הטורבולנציה
by

למנוע דיזל עם מגדש יש דרישות יותר גבוהות למספר צטאן של הדלק

1
done
by
מיין לפי
by Dafna Herr
Dafna Herr 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 210
מצגת 4 שקופית 45 בצילינדר של מנוע עם מגדש (על או טורבו) לחץ מרבי וטמפרטורה מרבית יותר גבהים, לכן יש סכנה לנקישות (Knocking). לכן יש דרישות יותר גבוהות לסוג הדלק (מספר אוקטן).
by
by Orel Hamamy
Orel Hamamy 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
השאלה פה היא על דיזל. במנוע דיזל הצתה עצמית היא רצויה ולכן מספר הצטאן יכול להיות נמוך (דלק שניצת בקלות)
by

למגדש צנטריפוגלי היעילות הכי גבוהה בסל"ד גבוה

1
done
by
מיין לפי
by Rotem Sokolovsky
Rotem Sokolovsky 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
סוג מדחס: דינמי עקרון פעולה: המדחס מאיץ אוויר למהירויות גבוהות מאוד ואחר כך מאט טותו בדיפיוזר. לפי חוק ברנולי, האנרגיה הקינטית הופכת לאנרגיה פוטננציאלית (לחץ). במגדש צנטיפוגלי לחץ הגדישה נמוך במהירויות נמוכות של המנוע וגבוה במהירויות גבוהות של המנוע. טמפ' האוויר ביציאה היא הכי נמוכה. *בסל"ד גבוה היעילות היא הכי גבוהה.* (מגדשי על ברגי ורוטס לא תלוים בסל"ד) [מגדש טורבו תלוי בסל"ד- תלות של לחץ גדישה באנרגיה קינטית של גזי הפליטה ובכך במהירות סיבוב המנוע]
by

למנוע אשר מצויד ע"י Twincharger יש גם מגדש על וגם מגדש טורבו

1
done
by
מיין לפי
by Lior Belapolsky
Lior Belapolsky 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 40
מגדל העל מפצה על הטורבו בסל"ד נמוך
by

מנוע בנזין הספק מרבי מתקבל כאשר המנוע עובד עם תערובת סטוכיומטרית

1
done
by
מיין לפי