מצגת 6 שקופית 1
נאמר בע"פ בהרצאה - מתחילים דחיסה אחרי נקודה מתה תחתונה בגלל שהשסתום יניקה נסגר עם איחור אז יחס דחיסה אמיתי הוא קטן יותר מיחס הדחיסה הגאומטרי.
ריקרדו בניסוי שלו הוכיח חשיבות הטורבולנציה לקיום מנוע בעירה פנימית
Rotem Sokolovsky4 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
חוק פאשן- תלות אמפירית של מתח הפריצה בצפיפות האוויר ומרחק בין האלקטרודות של המצת. V∝√d∝√p∝√(1/T)
מרווח יותר גדול וצפיפות יותר גדולה מצריכים מתח יותר גבוה.
Rotem Sokolovsky5 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
תוספת: קידום הצתה מביא לעליה בלחץ, מתח הפריצה תלוי בלחץ.
Kfir Langerman3 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 25
אכלת את הראש רותם
קיים יחס ישיר בין לחץ אפקטיבי ממוצע לבלימה לבין נפח המנוע