"במייקרוסופט למשל, מציגה תשובה למשהו שהם נשאלו (כנראה) לא מעט פעמים
נניח יש לי תפריט , ובתפריט יש פריטים באורכים שונים . פריט מסויים יכול להיות בעל 4 אותיות,
ואחר בעל 2 מילים. מטבע הדברים האורכים שונים - מ הצריך לעשות? טאבים באורך המילים או
לקצר את המילים כדי שיהיו באורך קבוע?
תשובה ברורה - תעשו טאבים באורך המילים."
עמוד 81 בסיכום.
Chen Doytshman6 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 472
אני אנסה אבל יש פה קצת שקר.
קודם כל, כל התשובות האחרות קצת תלושות או ספציפיות מידי.
לגבי ד' - קודם כל ניסו להפעיל מכונות (סתם דוגמה שקפצה לי לא יודע מאיפה..מטוסים במלחמה"ע ה-2) וזה היה העיקר (תפעול מכונה), אחר כך בשנות ה-50 ה-PC התחיל לתפוס תאוצה והתוכנה נכנסה לתמונה והיה צריך שהאדם יתממשק איתה (שימוש בתוכנה), אחר כך כשהמחשבים נהיו זולים ויותר פופולאריים התמקדו כבר במשימות יותר מורכבות ויומיומיות (ביצוע משימה), ובשנים האחרונות כבר מתמקדים ב-UX ובחוויה הכללית, רגשות, חוויות וכל המעטפת (חוויה).
Shir Markovits1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 70
למה זה לא שביעות רצון המשתמש?
Amir Feldman1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 453
אולי כי זה לאו דווקא הדבר "הכי" חשוב
בגיר אוטומטי מסוג "טיפטרוניק" ניתן להעלות ולהוריד הילוכים ע"י דחיפה או משיכה של ידית ההילוכים. ברכב אחד - דחיפת הידית קדימה מעלה הילוך ומשיכת הידית אחורה מורידה הילוך, ואילו ברכב אחר - הפעולה היא הפוכה. איזה תכנון הוא עדיף?
Neyema Awaskar0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 180
מצטרפת לשאלה
Amir Stadler3 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 384
אין קשר טבעי חד משמעי בין העלאת/הורדת הילוך לדחיפה/משיכה, ברכב ידני זה הרי לשני הכיוונים ותלוי בהילוך.
אתה חושב על הקשר של פלוס/מינוס -> למעלה/למטה -> קדימה/אחורה, למשל.. אבל זו גרירה מסובכת יותר-
העלאת/הורדת הילוך -> פלוס מינוס -> למעלה למטה -> קדימה/אחורה