Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מותג בתחום הרכב החליט לייצר שוני מובהק בתפיסת הצרכנים בינו לבין מתחברים, על ידי מיקוד בעיצוב הרכב ולא בבטיחות, חסכון בדלק, מהירות ועוד. למהלך כזה קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חברת שוקולת מעוניינת לייצר מיצוב אפקטיבי למותג שלה. השיטה הטובה ביותר לבחירת יתרון מבדל תהיה:

1
done
by
מיין לפי

תמהיל השיווק מורכב ממספר אלמנטים. מהם?

1
done
by
מיין לפי

חברת קוסמטיקה מסוימת, חקרה והבינה שהצרכנים שלה מחזיקים בעמדות שליליות על מוצריה עקב בעיות עבר כמו איכות המוצרים והאריזות. עקב עמדות אלו הביקוש הוא שלילי. כדי לפתור את הבעיה, החברה צריכה לנקוט בשיווק שייתן מענה לביקוש. לשיטת השיווק המתאימה במקרה זה קוראים:

1
done
by
מיין לפי

חברה שמייצרת מותג שמפו מקצועי לסגמנט המספרות מעוניינת להרחיב את מכירותיה בתחום השמפו לשווקים נוספים למשל לסופרמקטים לפלח שוק עממי. לפארמים לפלח שוק גבוה, ולבתי מלון לפלח שוק למותגים פרטיים. אסטרטגיית המותג המתאימה ביותר עבורה תהיה:

1
done
by
מיין לפי
by Oren Malka
Oren Malka 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 120
למה לא הרחבת קו מוצרים (ב)?
by

לחברת קוסמטיקה יש בעיה - לקוחות לא רוכשים את מוצרי הטיפוח שלה רכישה שנייה. על מנת להבין את הבעיה, הכי מומלץ לחברה לצאת למחקר:

1
done
by
מיין לפי
by Nadav Cohen
Nadav Cohen -2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 30
למה? קבוצת מיקוד זה לא תצפיתי? ואילו פה נרצה מחקר שהוא תיאורי (ולכן עדיף סקר)?
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi -1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
בקבוצת מיקוד אתה תשב עם האנשים ותדבר איתם
by

לחברת "וירג'ין" שהיא חברת תעופה, סלולר, מים ועוד יש מיצוב שנחשב לחזק ביותר במיתוג. מיצוב כזה נשען על:

1
done
by
מיין לפי

כאשר רשת המזון מכה יצאה במבצעי מחיר נמוכים מאוד, שופרסל התלוננה לספקים המשתתפים במבצע מגה על הנזק שנגרם לה. למצב כזה קוראים:

1
done
by
מיין לפי
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
זה לא אנכי? הרי הספקים הם אנכיים..
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
אבל אתה מתנגד למדיניות של הרשת מזון לא למה שהספקים עשו. התלונה היא על רשת המזון
by

חברה סלולרית יצאה בפרסום בטלוויזיה, אולם מחלקת שירות הלקוחות שלה לא עודכנה בפרסום ולכן הטלפונים שהגיעו מהלקוחות לא קבלו את המענה המתאים לקמפיין. גם איש יחסי הציבור של החברה לא ידע לטפל בבעיה שנוצרה. מצב כזה היה נמנע אילו החברה הייתה משתמשת ב:

1
done
by
מיין לפי

חברת טויוטה פונה לצרכניה השונים עם מספר פתרונות מוצר למשל טויוטה לקסוס, טויוטה קורולה, טויוטה היברידית ועוד. לסוג כזה של אסטרטגיה קוראים:

1
done
by
מיין לפי