השאלה הבאה מתייחסת להקבלה שנעשתה במהלך הקורס בין מערכת BI לבין תהליך ייצור.
בהתייחס להקבלה זו, איזה מהבאים אינו מגדיר נכונה תפקיד אופייני של שכבת ה- Metadata?
השאלה הבאה מתייחסת להקבלה שנעשתה במהלך הקורס בין מערכת BI לבין תהליך ייצור.
בהתייחס להקבלה זו, איזו מהאמירות הבאות הנוגעות ל-א'. איכות נתונים (Data Quality) לעומת ב'.איכות מידע (Information Quality) פחות מדויקת או רלוונטית ביחס לאחרות?
השאלה הבאה מתייחסת להקבלה שנעשתה במהלך הקורס בין מערכת BI לבין תהליך ייצור.
בהתייחס להקבלה זו, איזה מהבאים מגדיר בצורה המובהקת ביותר את ההבדל בין א. גישת ה- Top-Down לבין ב. גישת ה- Bottom-Up להקמת מערכות BI ארגוניות.
השאלה הבאה מתייחסת להקבלה שנעשתה במהלך הקורס בין מערכת BI לבין תהליך ייצור.
למרות ההקבלה, ניתן לטעון שמוצר המידע האופייני למערכות BI נבדל ממוצר פיזי הנוצר בקו ייצור. איזה מהבאים מגדיר באופן הברור והמובהק ביותר הבדל משמעותי בין א. מוצרים פיזיים לבין ב. מוצרי מידע?
ע"פ מודל האסטרטגיות הגנריות של Porter, איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר הבדל צפוי בין הפעילות השיווקית של ארגון הדוגל בגישת
א. בידול (Differentiation) לעומת
ב. פילוח (Segmentation).
איזה מהבאים מתאר הבדל פחות מובהק מהאחרים באופי ניהול נתונים, בין ארגון החווה א. סביבת לקוחות בעלת מידה גבוהה מאוד של תנודתיות (Volatility), לבין ב. סביבת לקוחות בעלת תנודתיות נמוכה מאוד?
איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר הבדל בין מדד ביצועים מרכזי (KPI) המשקף
א. יעילות (Efficiency) בניהול לקוחות לבין
ב. תועלת (Effectiveness) בניהול לקוחות?
בבואך לעצב ולתכנן את תהליך ETL להזנה ולעדכון טבלת מימד ה"לקוחות", איזו מהשאלות הבאות תהיה כנראה פחות רלוונטית מהאחרות, אם ידוע כי המקור לנתוני הלקוחות הוא מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM)?
בעולם השיווק נפוצה היום הגישה של "ניהול לקוחות ב-360 מעלות". על איזה מההיגדים הבאים, המשקפים היבטים שונים של ניהול מערכות BI, ניתן לומר שהוא מתקשר באופן הברור והמובהק ביותר לגישה זו?