נכון/ לא נכון
אלו כלי מדיה שמשתמשים בתהליך התקשורת השיווקית
• owned : מדיה בבעלותנו - שליטה מלאה בתכנים, לא תמיד יש לי שליטה מלאה בחשיפה. כשיש לי ערוץ או אתר שלי, התכנים הם בשליטה שלי אבל החשיפה של התוכן לא תמיד בשליטה שלי, היא תלויה במה שמחליט האלגוריתם. אנחנו בונים מערכת יחסים ארוכת טווח.
• earned - אחר מדברר את המותג, ׳׳שגריר׳׳ המותג, כמו בלוגרים, משפיענים, יחסי ציבור וכו׳. היתרון - זוכה לאמון גבוה. כשמישהו מספר עליך זה אחרת מכשאתה מספר עליך.
• paid - עולם הפרסום הקלאסי, אני משלמת כסף. מדיה ממומנת היא כלי למינוף לידים. קידום ממומן , באנרים וכו׳. היא מידית והיא יכולה להיות בהיקף נרחב.