עובד חסר סבלנות שמדבר בגסות רוח לעובדים אחרים, המנהלת שלו אומרת לו שהוא גס רוח. בצורה כזו העובד נעלב ולא באמת יכול לעבוד על מה שלא בסדר.
מקרה זה ממחיש לנו את החשיבות שב:
מה שצריך לעשות זה שהמנהלת תשקף לעובד את ההתנהגות שלו, ולא האישיות שלו, ובכך שהוא מתנהג בצורה חסרת סבלנות לעובדים אחרים קשה לעבוד איתו ולכן כדאי לעבוד על זה
מיין לפי
המנהלת נותנת לעובד משובים בתחומים שונים שבעיניה הוא לא מצליח בהם (לא מחייך מספיק, מתמקד יותר מידי בהישג במקום להתקדם הלאה בעבודה, לא מדבר מספיק ברור ועוד). במצב כזה העובד ירגיש בלבול ולא ידע מאיפה להתחיל.
אירוע זה ממחיש לנו את החשיבות במתן משוב:
מסגרת השיחה זה הכללים ששני הצדדים צריכים לעמוד בהם בשיחה. חשוב לקבוע את מסגרת השיחה מראש וליידע על כך את העובד בתחילת השיחה. הקפדה על מסגרת נוקשה מאפשרת שיחה מכבדת ומוצלחת לשני הצדדים.
מיין לפי
חיים העביר שיחת משוב ליוסי, והוא מרגיש שהשיחה לא מוצתה. מה עליו לעשות?