מחקר מ 2006 חיבר אנשים למכונות MRI בזמנן שצפו במותגים שונים. צפייה במותגים המובילים ביותר
הובילה לאקטיבציה )שפעול, הפעלה( של איזה מהאזורים האלו במוח )?
מכירות הברוקולי עלו ב- %8 ,והתפיסות של הצרכנים על ברוקולו כמזון
טעים ובריא עלו משמעותית )4 .)הקמפיין הזה הדגים שפרסומות יכולות לשמש גם
לקידום מזון בריא )המטרה למעשה לא היתה להעלות את מכירות הברוקולי אלא להוכיח את השפעת
הפרסומות).
מיין לפי
באיזה גיל ילדים מסוגלים להבין שהמטרה של פרסומת היא לשכנע אותם לקנות מוצרים?