Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מחקר תצפיתי מאפשר לגלות ש:

1
done
by
מיין לפי

חברת מזון בריאות זיהתה כי ישנם צרכנים שרוכשים את מוצריה לעיתים רחוקות. החברה מעוניינת לפנות לפלח שוק זה במבצעים שיווקיים בכדי לנסות לגרום להם לרכוש את מוצריה בתדירות גבוהה יותר. באיזה סוג של פילוח השתמשה החברה?

1
done
by
מיין לפי

מה *לא נכון* לומר לגבי תהליך התמחור?

1
done
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

על פי הנלמד בכיתה, בתהליך פיתוח מוצר חדש, השלב שבודק לעומק את כדאיות הרעיון, ושיכול למנוע הוצאות גדולות על פיתוח לא כדאי של המוצר יותר מכל שלב אחר הוא:

1
done
by
מיין לפי

איזה מהמשפטים הבאים אינו נכון בהקשר של תמהיל הקידום:

1
done
by
מיין לפי

אינו בשיעור על מחקרי שוק (ובקריאת החובה MASCOTS MATTER) כי מחקר שוק מקיף מצא שמגדר וגזע מיוצגים באופן לא שוויוני בדמותגים (mascots) של מוצרים בארה"ב. כאמור, מחקר זה עשה שימוש ב:

1
done
by
מיין לפי

חברת מוצרי מזון ותיקה השקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים ופיתחה תחום מוצרי מזון לילדים חולי צליאק, מגזר קטן יחסית באוכלוסייה כיום אך צומח במהירות. בניתוח עסקי שערכה החברה למוצריה, נמצא כי האבחון המתאים ביותר לתחום זה הוא:

1
done
by
מיין לפי

כשחברת "גולן תקשורת" מפרסמת בתחום הסלולר עם הכותרת "למה לשלם יותר", זו אסטרטגיית מיצוב של :

1
done
by
מיין לפי

חברה לשיווק ופלים מעוניינת לבחון את ההשפעה הפוטנציאלית של הפחתת שומן טראנס בוופלים על העדפות הצרכנים. איזו סוג מחקר מתאים למטרה זו ?

1
done
by
מיין לפי

חברת אוסם הידועה כמשווקת מובילה בתחום המזון, מעוניינת להשיק קו של משקאות קלים (קטגוריה בה לא עסקה עד היום). יועצי החברה סבורים שכדאי לחברה לנצל את המוניטין של המותג הקיים ולהשתמש באותו שם מותג (אוסם) גם בקטגורית המשקאות הקלים. איזה מהלך מתאים למקרה הנדון ?

1
done
by
מיין לפי