לחברת שטראוס מותגים רבים (מילקי, פסק זמן, דוריטוס, קפה עלית..). בהתאם לשוק המטרה של כל מותג, החברה מעצבת תמהיל שיווק ייחודי לכל פלח שוק - למשל פרסומות לקפה עלית שונות במהותן ופונות לקהל יעד שונה מפרסומות לשוקו יטבתה. בכך, מקווה חברת שטראוס למצב כל אחד ממותגיה באופן אופטימלי בתוך שוק המטרה של כל מותג.
פרק 6 בספר הקורס דן בפילוח (סגמנטציה) של צרכנים ומזכיר מספר אסטרטגיות עיקריות לשימוש בפילוח זה. על סמך הנאמר בספר והתיאור של חברת שטראוס, מהי האסטרטגיה בה פועלת החברה?