Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

משווקים מנסים לאתר את קבוצות ההתייחסות של הצרכנים שלהם. קבוצות אלו יכולות להיות

1
done
by
מיין לפי

___ הנה יישות קונספטואלית, בעוד ש ___ הנה ישות פיזית

1
done
by
מיין לפי

למדנו כי קביעת תקציב פרסום כאחוז מהמכירות (או מהמחזור) הנה השיטה הנפוצה ביותר לקביעת תקציב. עם זאת, למדנו גם כי הבעיה העיקרית בשיטה זו היא

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה מהדוגמאות הבאות היא דוגמא לקוצר ראייה שיווקי?

1
done
by
מיין לפי

לחברת שטראוס מותגים רבים (מילקי, פסק זמן, דוריטוס, קפה עלית..). בהתאם לשוק המטרה של כל מותג, החברה מעצבת תמהיל שיווק ייחודי לכל פלח שוק - למשל פרסומות לקפה עלית שונות במהותן ופונות לקהל יעד שונה מפרסומות לשוקו יטבתה. בכך, מקווה חברת שטראוס למצב כל אחד ממותגיה באופן אופטימלי בתוך שוק המטרה של כל מותג. פרק 6 בספר הקורס דן בפילוח (סגמנטציה) של צרכנים ומזכיר מספר אסטרטגיות עיקריות לשימוש בפילוח זה. על סמך הנאמר בספר והתיאור של חברת שטראוס, מהי האסטרטגיה בה פועלת החברה?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מגפת הקורונה יצרה משבר לא צפוי בענף המלונאות, בין היתר מכיוון שטיסות מבוטלות ותיירים לא יכולים להגיע ליעדי הנופש. עבור רשת ישרוטל זוהי דוגמא להשפעה על הפירמה ברמת

1
done
by
מיין לפי

אלו מהמוצרים הבאים מתמחרים בשיטת המחרת מוצרים שבויים?

1
done
done
done
done
by
מיין לפי